mama kats

The meaning of your name…does it suit you?

I had never researched what my name meant…  and when I did… I was unimpressed… unimpressed that is until I decided that the Urban Dictionary might have a little bit more information…..

1. Kerry
A beautiful girl who excels in multiple facets of life. She is extremely attractive and desired by all. Some may even describe her as a goddess.
Well… There really isn’t much to argue with there… I mean… desired by all might be a bit of a stretch… might…
2. Kerry
 a graceful, perfect girl in every possible way. Goddess of the universe and most likely is that girl in your “awkward” thoughts. Perfect bodied and almost always turns out to be an amazing director! Usually, guys try to sneak into her apartments at night, but sadly, the cops catch them halfway there, but the next day they are out of jail so it’s all good.
Sooooo That was oddly specific… and creepy  honestly… excuse me whilst I go and check to be sure all my windows and doors are locked… although that is the second time the word Goddess has been used… just stating the obvious.
3. Kerry
A name for a generous, beautiful, passionate, kind, sweet, and amazing girl. Some people would kneel and bow down to her, as if she were a goddess. Men often fall head over heels in love with her.
Ohhh I like the sound of that… Huh… there are 14 pages of meanings for my name on this website…
4. Kerry
Dark haired warrior and clitoral master with the largest penis on world record.
I couldn’t make this shit up if I tried! I’m just not that creative… But I do have dark hair… So… There’s that.
Kerry = Hoodie Wearing Goddess of laying down in bed blogging... Look it up!

Kerry = Hoodie Wearing Goddess of laying down in bed blogging… Look it up!

Tagged with:
 

16 Responses to What’s in a name? Ask Urban Dictionary

  1. MJ says:

    HA! Love it. Now I’m going to look my name up on Urban Dictionary.

  2. Stacey says:

    The Urban Dictionary meaning for my name cracked me up! It was so weird and yet, kinda accurate!

  3. Megan says:

    HAHA! Clitoral master and longest penis in world history? BWAHAHA! I love urbandictionary for the oddball gems like that. :)

  4. Melinda says:

    Ha ha! That’s great! I’m going to go look up my name!

  5. Tina says:

    How funny! At least your name is not another word for meth…like mine!

  6. Clearly, I did my name research on the wrong websites. I’m off to Urban Dictionary to see if I’m more interesting there. :)

  7. Kerry says:

    Lol! Everything is more interesting there apparently!

  8. Kelly says:

    Omg! Now, I definitely have to look up my name! Hoping it has the word goddess somewhere in there too. ha ha

  9. Kat says:

    “guys try to sneak into her apartment at night”…hahaha! Oh my gosh I have to check out the urban dictionary for my name now too. That was awesome.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>